Post by stamroycusorsa on Mar 5, 2022 10:46:12 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cut the Rope ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cut the Rope IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hacka mynt ▞▞▞
▞▞▞ Cut the Rope 2022 version ▞▞▞
Det är sött, roligt och beroendeframkallande!
Detta är ett fantastiskt spel, roligt koncept och utmanande nivåer. Överlag bra spel, men mängden annonser är bara överväldigande.
roligt
Annonser var tionde sekund. Åh men om du betalar 9,99 i månaden finns det inga annonser. Som om det här spelet är värt 120 dollar per år. Tack för ännu ett steg i vår kulturs nedgång.Hoppas att dina fickor är väl fodrade. Men kom ihåg, du kan inte ta det med dig. Och dina synder kommer att vänta på dig i nästa liv. Njut av...
Cut the Rope Classic Quebra-cabeça ttwf
Cut the Rope 퍼즐 xtyj
Det här var min barndoms lek okej? Så jag kom inte ihåg så mycket om det här spelet men nu bestämde jag mig för att tänka om min barndom och komma tillbaka till mina favoritspel i barndomen i historien. Det är precis som de goda dagarna och det här VAR allt förutom min barndom. Men annonserna är irriterande och det finns för många av dem! Folk tjänar pengar på annonserna och det vet jag. Men det finns så många annonser som gör att folk vill sluta så här tidigt. Jag kom inte tillbaka för annonserna.
Flod av reklam!!! Det är superirriterande.......inte på humör för att ge 1 stjärna också.......
Verkar kul, men mängden annonser fick mig att radera spelet efter 10min:/
Så roligt man får tänka hur man ska göra så man måste ha vett i huvet
Suger fett mycket
Jag brukade älska det här spelet men hela angreppet av annonser och pluggar är hemskt. Skam
Sämsta spelet! Jag slutför ett helt steg och när jag startar om spelet är alla nivåer som jag slutförde låsta och nu spelar du med start
Cut the Rope 퍼즐 xtyj
Rätt bh didsfördriv
Det här spelet har blivit löjligt dyrt. Jag har inget emot att betala för spel, men den månatliga prenumerationsmodellen och prissättningen gör det för dyrt.
Det här spelet är roligt och det är lite tråkigt när du tappar godiset för om nom
Spelet verkade roligt, spenderade mer tid på att titta på annonser än att spela så jag avinstallerade.
För många annonser. Skulle gärna betala en engångsavgift men 10/månad är galet för ett gammalt spel. Jag minns att jag spelade det här på college och skulle låta mina barn spela det men inte till det priset.
Var ett roligt spel men nu förstört av vad är, ärligt talat, ett löjligt antal annonser.
Mycket nostalgiskt spel, men det har alldeles för många tillägg nu. Jag kan fortfarande spela det flygplansläge, men fan. Som, 10 annonser under de första 5 minuterna. Och hälften av dem var för sina egna produkter.
Det här spelet är en sån återgång och dess väldigt söta 5 stjärnor f.Kr. jag har en plysch av omnom och han är väldigt söt
Bra spel för att döda din tid och koppla av.
Det är ett femstjärnigt spel som är väldigt beroendeframkallande och roligt och fantastisk stämning och gameplay. Men trött på att se annonser varje gång jag startar om nivån. Jag såg 5 annonser inom loppet av 2 minuter. Bra spel men annonserna gör spelet nästan outhärdligt. Trött på 1000000 annonser på 10 minuter
Den här appen är inte ett bra val om du bara vill ansluta online bara för prestationerna i Google Play Games eftersom annonser alltid visas efter varje nivå och när du trycker på knappen "Försök igen". Jag önskar bara att jag kunde skriva en recension utan att sätta en enda stjärna.
City Train Driver- Train Games Macəra suso
Jag älskar spelet men till många annonser men jag kommer fortfarande att ge spelet 5 stjärnor här. Kan skaparna av spelet få annonserna att försvinna där till många.🥰😛
Det här är den bästa appen någonsin jag sett den här på youtube-shorts och jag grät för att jag ville spela det, det här spelet är mitt barndomsspel. Om du har ett barn eller ett barn vänligen ladda ner det här för dem, det är det bästa barnspelet någonsin jag älskar det så så så så så så så mycket som jag sa, ladda ner det för ditt barn eller barn. Jag rekommenderar starkt att spela det om du är ett barn eller ett barn som älskar det här spelet
SÅ MÅNGA ANNONSER! Jag förstår att de måste tjäna pengar men det här är vansinnigt. Det finns annonserna som är 30 sekunder långa, men även om du hoppar över det kommer du fortfarande att vara där i ungefär 15 sekunder. Nu skulle jag inte bli arg om detta var efter varje slagen nivå eller efter så många försök men nej. Det är vartannat försök. Du slår 2 nivåer boom annons. Du förstör och försöker trycka på starta om bomannons. DET FINNS SÅ MÅNGA ANNONSER! Jag älskar spelet men herregud coola dina jets. Jag lägger mer tid på att hoppa över annonser än att spela spelet.
Lägger till och betalningsmodellen är hemsk.
Sluta vara fattig och sluta lägga till annonser som att det inte finns någon morgondag. Avinstallerade och installerade aldrig igen
Riktigt kul om du vill ha annonser och bara stänger av ditt Wi-Fi
Det här spelet var roligt som barn och är det fortfarande, missförstå mig inte. Spelet i sig är fantastiskt, det enda problemet är annonserna. De har fallit och har låtit girigheten och behovet av pengar ta över, vilket har resulterat i att annonser nästan har blivit bra överallt. Det gör spelet tråkigt och det är inte samma sak som det brukade vara. Det känns mer som en uppgift än ett spel nu. Så för tillfället kommer mitt betyg att vara 3 stjärnor. Förhoppningsvis 4 eller 5, snart om detta är löst.
Alldeles för många annonser. Spenderade mer tid på att vänta på annonser än att spela faktiskt
Det skulle varit bättre om dem hade tutorial på nya saker.
Det här är det bästa spelet jag någonsin har haft! ☺ Jag har älskat det sedan jag var barn och har så mycket varor för den bedårande lilla Om-Nom!😄10 / 10 skulle rekommendera!
Den var först helt ok men sen blev den hakig
Roligt men lite segt
Synd att det tvingar dig att göra några speciella nivåer som jag inte vill. Jag vill bara spela spelet nivå för nivå. Jag tappade också alla framsteg när jag bytte telefon, även att spelet har backup på molnet. Kunde ha varit ett bra spel.
Jag brukade älska det här spelet men det gör det verkligen svårt för mig att älska det med den obönhörliga och onödiga mängden annonser. Bokstavligen en annons om du vill starta om nivån, en annons i slutet av varannan nivå; och annonserna tar flera x för att stänga dem - du trycker på x på videoannonsen, sedan dyker en spelbar annons upp, sedan trycker du på x på den igen och en tredje annons kommer upp som ber dig att installera spelet. Jag har redan tryckt på x två gånger om jag ville installera det skulle jag redan ha gjort det.
Cut the Rope Classic Quebra-cabeça ttwf
Det är riktigt roligt....jag spelade det här på min fritid och husdjuret är sött.... Jag älskar det här spelet, det hjälper mig verkligen under mina uttråkade timmar... Eftersom det är ett offlinespel kan jag spela det här när som helst och var som helst